allegro otomoto YouTube FB
Masz pytania? Porozmawiaj z doradcą +48 606 545 800 wojtek@roltechagro.pl

Przyczepa Ciężarowa Rolnicza Dwuosiowa PRONAR T680U 13t

Dostępność: na wyczerpaniu
Kod produktu: 343
ROLTECH Poniaty Wielkie
Producent:
Poleć:

Opis


 

Przyczepa ciężarowa rolnicza dwuosiowa PRONAR T680 jest jedną z najbardziej popularnych przyczep.

Ze względu na swą ładowność popularnie nazywana „czternastką”. Jest to uniwersalna przyczepa przystosowana do przewozu zarówno ładunków sypkich, jak i ułożonych na paletach.

Podążając za nowymi trendami na rynku przyczep rolniczych Pronar rozpoczął produkcję przyczepy T680U, ze skrzynią ładunkową wyposażoną w wymienne uszczelki. Przyczepa ta przeznaczona jest do przewozu ładunków sypkich o małej granulacji, takich jak np. rzepak, soja. PRONAR T680U jest uzupełnieniem oferty handlowej przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton i spełnia coraz wyższe wymagania krajowych oraz zagranicznych odbiorców.

Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian, wyposażona w specjalny system uszczelnienia
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługi
  • Skrzynia ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Wymienne uszczelki gumowe , umieszczone w gniazdach przy płycie podłogowej, z trzech stron podłogi, zapewniające szczelność przyczepy (szczególnie przydatne przy transporcie rzepaku) oraz wymienne przyklejane uszczelki z EPDM na pozostałych połączeniach ścian, nadstaw i płyty
  • Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
  • Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
  • Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych – plastikowe
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm (wykonanie na specjalne życzenie)***
  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
  • Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
  • Dodatkowe nadstawy z profilu PF 600mm
  • Nadstawy z profilu PF 800mm zamiast standardowych nadstaw 600mm
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
  • Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
  • Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
  • Koła z ogumieniem 500/60 R22,5
  • Boczne zabezpieczenia (osłony)
  • Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
  • Tylny zaczep automatyczny RO*400A4600
  • Koło zapasowe (luzem) 425/65 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 550/45 R22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 500/60 R22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5  (regenerowane)
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22,5
  • Kosz koła zapasowego
  • Błotniki kół przednich
  • Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
  • Skrzynka narzędziowa
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Ślimak wyładowczy do ziarna *
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
  • Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65R22,5;
  • Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
  • Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710) z kratką i szybą PLEXI
  • Przednia nadstawa 600mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
  • Przednia nadstawa 800mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
  • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
  • Wykonanie na 60km/h (Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym regulatorem siły hamowania  oraz zastosowanie mocniejszych kół tarczowych)
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )

 

 

Dane techniczne wersji standard

   

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita

20000

 [kg]

Dopuszczalna masa całkowita

18000*

 [kg]

Ładowność

13100**

 [kg]

Masa własna

4900

 [kg]

Pojemność ładunkowa

17,2

[m3]

Powierzchnia ładunkowa

12,3

[m2]

Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz

5100

 [mm]

Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz

2410***

 [mm]

Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)

7300/2550/2800

 [mm]

Wysokość ścian skrzyni

800+600

 [mm]

Grubość blachy podłogi/ściany

5/2,5

 [mm]

Wysokość platformy od podłoża

1390

 [mm]

Rozstaw kół

1900

 [mm]

Zawieszenie

resory paraboliczne

Obciążenie oka dyszla

 [kg]

Rozmiar ogumienia

385/65 R22,5 Regenerowane

Prędkość konstrukcyjna

40

 [km/h]

System wywrotu

trójstronny

Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)

1980/18L/200bar

Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika

109,2/80,3

 [KM/kW]

Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)

47/47

 [˚]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przedstawiona na niniejszej stronie internetowej oferta produktowa oraz cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie odzwierciedla aktualnych stanów magazynowych.
Zapytanie ofertowe

Zadzwoń do nas Grzesiek: 695 172 800 Tomek: 726 102 800 Robert: 600 940 490 Patryk: 608 578 800 Wojtek: 606 545 800 23 684 20 50 23 684 40 20

Pracujemy pon.-pt. w godz. 7:00 - 17:00 sobota w godz. 7:00 - 13:00

Poniaty Wielkie 13
06-120 Winnica
woj. mazowieckie Jak do nas dojechać?

Zapewniamy transport na terenie całego kraju. Dowiedz się więcej ›