allegro otomoto YouTube FB
Masz pytania? Porozmawiaj z doradcą +48 606 545 800 wojtek@roltechagro.pl

Przyczepa Ciężarowa Rolnicza PRONAR T683P 15,2t Tandem

Dostępność: na wyczerpaniu
Kod produktu: 357
ROLTECH Poniaty Wielkie
Producent:
Poleć:

Opis


 

Przyczepa PRONAR T683P oparta jest na podwoziu przyczepy T683.

Oprócz zalet podstawowej przyczepy burtowej typu tandem T683, ściany tej przyczepy wykonane są ze specjalnej wytrzymałej sklejki wodoodpornej, osadzonej w specjalnych aluminiowych profilach, wykorzystano je także do osadzenia gumowych uszczelniaczy zapewniających wysoki stopień szczelności. Zastosowanie tego typu materiału zmniejsza ryzyko uszkodzenia niską temperaturą przewożonych płodów rolnych. Załadunek i wyładunek euro i skrzynio palet możliwy jest dzięki systemowi drzwi portalowych otwieranych jak wrota. Takie rozwiązanie ułatwia umożliwia załadunek wózkiem widłowym bez narażania burt przyczepy na uszkodzenie.

Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą rozwierno – uchylną
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18 mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkamigumowymi, z odkuwanymi zamkami
  • Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system rozwierno – uchylny
  • Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny
  • Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona, 1540mm wysokości, system – uchylny
  • Stelaż plandeki
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm
  • Osie na 60 km/h
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych – plastikowe
  • Tylne zabezpieczenie, składane
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy

Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):

  • Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm zgodny z DIN 11026 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm do łączenia z zaczepem kulowym ciągnika
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
  • Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
  • Tylny zaczep automatyczny RO*400A4600
  • Boczne zabezpieczenia (osłony )
  • Koła 385/65R22,5
  • Koła 425/65R22,5
  • Koła 445/65R22,5
  • Koła 500/60R22,5
  • Koła 550/60-22,5
  • Koła 550/45 R22.5
  • Koła 560/60 R22,5
  • Koła 560/45 R22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 385/65 R22.5 Regenerowane
  • Koło zapasowe (luzem) 425/65 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 445/65 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 500/60R22,5
  • Koło zapasowe (luzem) 550/60-22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 550/45 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 560/60 R22.5
  • Koło zapasowe (luzem) 560/45 R22,5
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
  • Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h*
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej trony
  • Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min

 

 

 

Dopuszczalna masa całkowita: 20000* [kg]
Ładowność: 15360** [kg]
Masa własna : 4640 [kg]
Pojemność ładunkowa: 17,3 [m3]
Powierzchnia ładunkowa : 12,3 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej  wewnątrz: 5100 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420* [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość: 6800/2550/2790 [mm]
Wysokość ścian skrzyni:

Lewa ściana (system uchylno-portalowy) – 1540

Prawa ściana (system uchylny) – 800+740

[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1350 [mm]
Rozstaw kół: 1960 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla: 2000 [kg]
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1980mm/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 104/76,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46 [˚]

*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET

Przedstawiona na niniejszej stronie internetowej oferta produktowa oraz cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie odzwierciedla aktualnych stanów magazynowych.
Zapytanie ofertowe

Zadzwoń do nas Grzesiek: 695 172 800 Tomek: 726 102 800 Robert: 600 940 490 Patryk: 608 578 800 Wojtek: 606 545 800 23 684 20 50 23 684 40 20

Pracujemy pon.-pt. w godz. 7:00 - 17:00 sobota w godz. 7:00 - 13:00

Poniaty Wielkie 13
06-120 Winnica
woj. mazowieckie Jak do nas dojechać?

Zapewniamy transport na terenie całego kraju. Dowiedz się więcej ›